1.
permanente evaluatie van de labopdrachten (gedeeltelijk steekproefsgewijs, gedeeltelijk systematisch).
2.
controle van de voorbereiding van de practica, met mogelijkheid tot sanctie bij onvoldoende voorbereiding: Studenten die een practicum–opdracht niet voorbereid hebben kunnen uitgesloten worden van uitvoering van die opdracht.
3.
controle tijdens de practica van correct gebruik van het labschrift
4.
controle op het gebruik van het zelfstudiemateriaal (o.a. geautomatiseerde tracking van e-learning–oefeningen)
5.
Integratieve toetsing over het gehele opleidingsonderdeelv INT3-2
Deze integratieve toets behandelt in gelijke mate...
a.
de leerstof en oefeningen die aan bod gekomen zijn tijdens de hoor- en werkcolleges.
b.
de tijdens de practica te verwerven kennis en vaardigheden.
6.
Oefeningen en vaardigheden die ook in e-learning aan bod komen krijgen extra aandacht in de integratieve toets.
De verdeling van de punten over integratieve toets (±90%) en permanente evaluatie (±10%) betekent niet dat de practica slechts voor 10% meetellen: in de integratieve toets handelt ongeveer de helft van de vragen over kennis en vaardigheden die tijdens de practica verworven en/of ingeoefend moeten worden.
Indien een student er niet in slaagt om alle door hem gewettigd gemiste labs binnen een periode in te halen, werkt de opleidingscoördinator een individuele regeling uit. De student dient hiervoor de opleidingscoördinator tijdig te contacteren.