ECTS-database Plantijn Hogeschool
  
 

1 Alsem - 1AL - Onderdelen - Commercial communication II
  

O.O. heeft componenten: Neen
Afstudeerrichting: AL:Alsem
Code: AL009
Academiejaar: 2009-2010
Type: kern
Niveau: gespecialiseerd
Programmajaar: 1
Periode binnen het modeltraject: Module 2
Aantal studiepunten: 3
Wegingscoëfficient: 3
Totaal aantal contacturen: 25
Totaal studietijd: 78
Deeltijds programma: deel 1
Examencontract: mogelijk
Deliberatie: mogelijk
Vrijstelling of overdracht: mogelijk
Onderwijstaal: Engels
Lector(en): Rowley Robin


 

KORTE OMSCHRIJVING
The course aims to develop some essential advanced, practical business communications skills, in the English language

COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN
 Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)

Algemene competenties

    Algemene beroepsgerichte competenties
      Beroepsspecifieke competenties

        SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
        • Perform Commercial Communications in Business English.
        • Comprehension of Some Key Topics & Jargon.
        • Ability to Think in English.

         

        1. The student understand international Business in Spoken & Written English.
        2. The student understand the Psychology of Perception, Attention & Attitudes in Communication.
        3. The student make Social Network Communications & Analysis.
        4. The student can make a Professional Report & Business Letter Writing.


        VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
        Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
        • Successful Completion of Module 1.
        • Good Grounding in Business English.

        Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn

        Andere begincompetenties

        LEERINHOUDEN
        • Various Business English: Presentation, Comprehension & Practical Communications Skills Simulations, Case Studies & Exercises.
        • Demonstrate a Professional Level of Fluency & Understanding in An International Business Context.

        STUDIEMATERIAAL
        Handouts, Exercises, Research Assignments, Newspapers, Case Studies & Video Feedback.

        WERKVORMEN
        Soort werkvorm uren  

        %

        hoor- en werkcolleges:

        8

         lesuren

          10,26

        practicum en oefeningen:

        3

         lesuren

          03,85

        vormen van groepsleren:

        11

         lesuren

          14,10

        studietijd buiten contacturen:

        53

         klokuren

          67,95

        Verdere toelichting:
        Lecture, Groupwork, Research, Team & Individual Presentation.

        EVALUATIE

        Eerste examenperiode
        • Written Examination 40% .
        • Homework Assignment 30%- Topic: "How are Business Communications Changing in the Global Economy ?" (Formal Report, min. 3000 words).
        • Class Contribution 30% - Comprises: Attendance, Speech Quality & Comprehension, Behaviour & Effort, Support for Others in Class.

        tijd voor examinering
        uren
        3

        %
         
         03,85

        Tweede examenperiode
        Written Assignment 50% + Examination 50%.